Announcement

Collapse
No announcement yet.

SoCal General Chat

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    What in TARNATION am I looking at?
    @IRON-E30 aka Edwin:D

    Comment


      looks like the fire extinguisher has a bov to atmosphere already.

      Comment


        anyone have a known good 506 dme that i can borrow? trying to figure out if my dme is causing issues before throwing more money at my car
        -Jason
        91 Lagunengrun 325i
        84 Kawasaki GPZ550

        Comment


          Just signed up for the autocross at Bimmerfest, gotta defend my title

          My car isn't ready, so I'll be driving my girlfriends Fiata. Anyone else doing it?
          Byron

          Comment


            Lol some guy made an intake manifold out of an extinguisher yeah.

            1991 325iS turbo

            Comment


              Originally posted by ak- View Post
              Lol some guy made an intake manifold out of an extinguisher yeah.
              That's freaking sketch or shall I say #gehtto?
              @IRON-E30 aka Edwin:D

              Comment


                Originally posted by IRON-E View Post
                That's freaking sketch or shall I say #gehtto?
                sounds like something that a VW racer would do
                Simon
                Current Cars:
                -1986 BMW 325e & 1968 Datsun Roadster 2000
                Previous Car Count : 21 ... and climbing...
                Originally posted by Melon
                Let it be known to all. Simon fucking keeps it real.

                Comment


                  Originally posted by IRON-E View Post
                  That's freaking sketch or shall I say #gehtto?


                  Why is it sketch?

                  Comment


                    Originally posted by yert315 View Post
                    Why is it sketch?
                    I think this is what he's picturing lol


                    BTW Mr Yert time to update that location ;)
                    Simon
                    Current Cars:
                    -1986 BMW 325e & 1968 Datsun Roadster 2000
                    Previous Car Count : 21 ... and climbing...
                    Originally posted by Melon
                    Let it be known to all. Simon fucking keeps it real.

                    Comment


                      Hi gais
                      @IRON-E30 aka Edwin:D

                      Comment


                        How hard is it really to pull M50 engine arms out of a E36 at PYP? I'm considering just buying some on ebay if it's goona be a pain.
                        91' 318is 90' 325is

                        Originally posted by Sonny
                        Buy the E30s, they ain't gonna last long
                        E30 can make you, E30 can break you
                        "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

                        Comment


                          Originally posted by Motheye99 View Post
                          How hard is it really to pull M50 engine arms out of a E36 at PYP? I'm considering just buying some on ebay if it's goona be a pain.
                          I would say the hardest part is safely supporting the engine so you can remove the arms.
                          BimmerHeads
                          Classic BMW Specialists
                          Santa Clarita, CA

                          www.BimmerHeads.com

                          Comment


                            Easy: grab any spare wheel lying around, then grab any scissor jack from any nearby car, put that on the wheel placed under the engine, and then wind it up until you've lifted the motor.

                            Currently building a badass coffee table
                            Random stuff on insta @kevanromero

                            Comment


                              Originally posted by MR 325 View Post
                              I would say the hardest part is safely supporting the engine so you can remove the arms.
                              Originally posted by Chilezen View Post
                              Easy: grab any spare wheel lying around, then grab any scissor jack from any nearby car, put that on the wheel placed under the engine, and then wind it up until you've lifted the motor.
                              Agreed on bof accounts.
                              @IRON-E30 aka Edwin:D

                              Comment


                                Ok thanks for saving my 50$
                                91' 318is 90' 325is

                                Originally posted by Sonny
                                Buy the E30s, they ain't gonna last long
                                E30 can make you, E30 can break you
                                "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

                                Comment

                                Working...
                                X