R3VLimited Forums

Go Back   R3VLimited Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: delamaize
Forum: The Project Forum Yesterday, 08:11 PM
Replies: 30
Views: 4,200
Posted By delamaize
Well, Tough Financial situations suck. The...

Well, Tough Financial situations suck.

The Glorious Bastard has been sold. The guy I sold it to wants to get ti back on the road. I'm hoping he is able to. I'm going to miss having a V12 lying...
Forum: V8 Swap Yesterday, 08:10 PM
Replies: 145
Views: 20,480
Posted By delamaize
Wow, Has it really been almost 2 years since I...

Wow, Has it really been almost 2 years since I updated this?

Approaching 3 years since the dumpster fire's swap was first on the road. and I have a few thoughts.

First and foremost, Was it...
Forum: V8 Swap 01-31-2019, 05:49 PM
Replies: 3
Views: 160
Posted By delamaize
I took the insulation off of mine. without the...

I took the insulation off of mine. without the engine cover, the insulation fit, but with the cover, it rubbed.
Forum: V8 Swap 11-29-2018, 10:05 PM
Replies: 9
Views: 331
Posted By delamaize
Add me to the "floating in the glovebox"...

Add me to the "floating in the glovebox" category. I was going to build a mount to get it into the factory location, But I have never done it.
Forum: The Project Forum 11-29-2018, 09:59 PM
Replies: 123
Views: 10,201
Posted By delamaize
Oh man, this is getting good...

Oh man, this is getting good...
Forum: V8 Swap 11-16-2018, 06:35 AM
Replies: 150
Views: 13,948
Posted By delamaize
Mine is a late 36, I don't know a lot about...

Mine is a late 36, I don't know a lot about chevys, so I'm learning as I go. It was my grandfathers. He parked it under a tree about 40 years ago, so it has some major rust issues in a few places....
Forum: V8 Swap 11-09-2018, 11:28 AM
Replies: 150
Views: 13,948
Posted By delamaize
You're not the only one planning some BMW Powered...

You're not the only one planning some BMW Powered craziness....
I got a M70, that I'm planning on carborating, and building a Hotrod around a late 1936 Chevy dump truck.....
Forum: V8 Swap 11-09-2018, 11:26 AM
Replies: 3
Views: 410
Posted By delamaize
Find a 540i harness, it's not worth the headache....

Find a 540i harness, it's not worth the headache. I got the harness from a 1994 540i auto from the donor car, and just removed all the auto Bullshit. It took some work, but it was so much easier than...
Forum: Pacific Northwest 10-31-2018, 08:08 AM
Replies: 254
Views: 19,310
Posted By delamaize
Jesus, I forgot about this trainwreck. This shit...

Jesus, I forgot about this trainwreck. This shit was too good....
Forum: Pacific Northwest 10-20-2018, 06:20 PM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
Aint this the truth.....

Aint this the truth.....
Forum: Pacific Northwest 10-08-2018, 02:32 PM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
I might have a M60 housing....Let me look...

I might have a M60 housing....Let me look...
Forum: Pacific Northwest 10-08-2018, 02:30 PM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
Nope, my E30 Dumpster Fire is in my garage....

Nope, my E30 Dumpster Fire is in my garage....
Forum: V8 Swap 10-08-2018, 02:25 PM
Replies: 192
Views: 34,228
Posted By delamaize
There, Fixed it. Seriously, Buy Frank's...

There, Fixed it.

Seriously, Buy Frank's swap guide.
Forum: Pacific Northwest 10-03-2018, 11:33 AM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
False, You always need 2 lol

False, You always need 2 lol
Forum: Pacific Northwest 10-02-2018, 09:47 AM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
Leave it alone. Mtech kits are awesome, but...

Leave it alone.
Mtech kits are awesome, but I'm not a fan of them on a red car IMHO.
Forum: Pacific Northwest 10-01-2018, 11:28 AM
Replies: 1
Views: 242
Posted By delamaize
I didn't know that the IX has specific carpet.......

I didn't know that the IX has specific carpet....
Guess you learn something every day....
Forum: The Project Forum 10-01-2018, 11:26 AM
Replies: 567
Views: 57,912
Posted By delamaize
Sooo.....When is the M60 going in? lol

Sooo.....When is the M60 going in? lol
Forum: Pacific Northwest 08-06-2018, 10:20 AM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
Because they probably bought it at auction. ...

Because they probably bought it at auction.

Make'em an offer, see what happens.
Forum: Pacific Northwest 08-02-2018, 03:16 PM
Replies: 17
Views: 705
Posted By delamaize
Put me down as a maybe. It's a hike for me, but...

Put me down as a maybe. It's a hike for me, but it's also an excuse to drive the dumpster fire.
Forum: Pacific Northwest 08-02-2018, 03:14 PM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
It's that place where people get butthurt about...

It's that place where people get butthurt about half truths, Political stuff, and the Pro-Trump morons and Anti-Trump idiots have fights that resemble something that happens at the back of a short...
Forum: Pacific Northwest 07-21-2018, 06:43 PM
Replies: 41,410
Views: 1,575,360
Posted By delamaize
Panjo was a total shit show. I'm glad they are...

Panjo was a total shit show. I'm glad they are gone. Fuck those guys.

Drove the Dumpster fire today, 2 years on, this swap doesn't get old. I REALLY need to get the suspension sorted out, and I...
Forum: V8 Swap 07-03-2018, 11:01 AM
Replies: 19
Views: 932
Posted By delamaize
I'm running a Mishimoto Z3M radiator, with a Spal...

I'm running a Mishimoto Z3M radiator, with a Spal 16" pusher. I'm running a M60B40, OBD1 obviously, Stock M60 thermostat, stock M60 Water pump, and I have the heater hooked up. I don't have AC. I...
Forum: E30Picnic 06-28-2018, 01:36 PM
Replies: 18
Views: 1,742
Posted By delamaize
I only took a few cellphone pictures, Mostly to...

I only took a few cellphone pictures, Mostly to rub in that I was at the show, and a buddy of mine wasn't. I may post'em later...
Forum: The Project Forum 06-24-2018, 09:22 PM
Replies: 443
Views: 71,719
Posted By delamaize
I got a few pictures, But I ain't gonna post them...

I got a few pictures, But I ain't gonna post them yet, dont' want to steal his thunder!
Forum: The Project Forum 06-24-2018, 04:43 PM
Replies: 443
Views: 71,719
Posted By delamaize
It was awesome to see your M3 in person today at...

It was awesome to see your M3 in person today at the Picnic, It turned out so awesome!
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 09:24 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2004 - 2020 R3VLimited LLC