Greetings from the Netherlands

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • royalflush313
    R3VLimited
    • Mar 2004
    • 2070

    #16
    Originally posted by silverblades181
    Awesome touring. What did you do to the M42? Engine bay pics?
    id like to know how to get a 190hp m42 as well :D
    ~ Go Canucks Go! ~

    Comment

    • DutchFred
      Noobie
      • Jun 2005
      • 4

      #17
      My M42 is a 2000cc 16v with other injectors, fuel regulator, camshafts, custom exhaust, chip and so on..
      I don't know all the English words for it, if i did i would explain it how to get a 190hp M42.

      @ everyone, thnx!

      Comment

      • Ryan Stewart
        I Love Miatas
        • Oct 2003
        • 8978

        #18
        Kannst du es auf Deutsch sagen? Wenn nicht, konnte Joost Übersetzungen machen.
        Im now E30less.
        sigpic

        Comment

        • Werksmini
          E30 Mastermind
          • Oct 2003
          • 1658

          #19
          Ik kan het Nederlands spreken.

          I bombed Korea every night.

          Comment

          • DutchFred
            Noobie
            • Jun 2005
            • 4

            #20
            Sorry, no German either.. :(

            Originally posted by Werksmini
            Ik kan het Nederlands spreken.
            Ik denk dat je bedoelt ik kan Nederlands spreken. ;)
            M'n M42 is uitgeboord, inlaatspruitstuk en luchtmassameter zijn vergroot. Scherpere nokkenassen gemonteerd, andere chip erin.
            K&N openluchtfilter met zelfgemaakt hitteschild, uitlaat met enkel een einddemper. Aangezien een spaghetti spruitstuk standaard is was dat niet nodig..
            Benzinedruk regelaar + benzinepomp van een rally E30 M3 gemonteerd, andere poulie's en alles wat maar geflowt kon worden is geflowt.
            Dan nog een ander diff eronder met een top van 180km/h maar wel in 5.6sec naar de 100.

            Comment

            • DEV0 E30
              R3V OG
              • Oct 2004
              • 8809

              #21
              I think that mean you I can Dutch speak. Wink my M42 have been bored out, inlaatspruitstuk and air mass meter are increased. Sharper nokkenassen assembled, other chip. K&N, express air filter with zelfgemaakt heat shield with only one end silencing device. Since a spaghetti spruitstuk standard is were that not necessary.. Benzinedruk corrector + petrol pump of a rally E30 M3 assembled, other poulie's and everything what but geflowt could become is geflowt. Then still another diff with a top of 180km/h but in 5.6sec to 100.
              Cool.
              Project: Touring | Project: Unknown | Phoenix, Arizona Events Thread

              Comment

              Working...