If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
I'll translate it soon.. cliff notes: bought a new wagon, towed it home, yay m50
Originally posted by Bavarianbimmer
Julien had een nieuw spatbord nodig en Lazur is nu niet meteen de kleur dat je op elke hoek op straat tegenkomt,
dus : kopen we een volledige wagen.
het gaat dus over een 1988 320i Touring, staat nog op Nederlands kenteken
bijzonderheden aan de wagen zijn:
Electrische ramen
Spiegel met dode-hoek vlak
BMW-Premium Sound System
BMW-Sportstuur
Centrale vergrendeling
Open-dak manueel
H&R veren
staan VFL koplampen in (niet origineel natuurlijk)
en... een harde carroserie
net gearriveerd na 200km lange trip
de 325i24v is een uitstekende trekker voor de Saris GP2027 (hangt zo'n 2.100kg achter de E30) bergop E42 richting Luik was voor de M50 totaal geen probleem, 100km/H als constante zonder de temp. naald boven 1/4de uitkwam.
Checken van het aangekocht voertuig bij aflevering 8)
Aandacht trekkende combinatie zo op de straat :mrgreen:
de 320i z'n motor kregen we niet meteen aan de praat, dus wordt het binnentrekken
Daarna nog even naar Antwerpen gesjeesd bij Andreas een lederen achterbank gaan ophalen.
einde van de dag : 430km met een volle tank gedaan inclusief trailertrekken :1popcorn:
Nog even wat foto's van de E30M50 in z'n huidige toestand.
Well, posterity, you will never know what it cost us to preserve your freedom. I only hope that you will make a good use of it. If you do not, I shall repent in heaven that I ever took half the pains to preserve it.
how is it in Belgium? Here in Germany the towing car has to have more weight than the trailer and what is on it combined.-- huge fines otherwise-- not that I ever payed attention to that law either, but just wondering.
Comment