Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meet the bastard child.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr_zvirgzdins
    replied
    Updaaaateees please

    Leave a comment:


  • 2mAn
    replied
    So excited to see an update!

    A sh!tty pic is better than no pic!

    Leave a comment:


  • PeteD
    replied
    I too am back after many years. I haven’t not forgotten this thread. Glad to see you still have it and will tweak it even further.

    Leave a comment:


  • iXguido
    replied
    Damn 9 years, hard to believe! And the car still looks as good as ever from the shitty picture haha. Solid update though, I feel whole again seeing an update on this car. Nice to see something positive amid the shit-storm that 2020 has been so far.

    Leave a comment:


  • dirtysix
    replied
    Click image for larger version

Name:	F5A27EB1-C5B1-4D84-BBF5-3A8FA92F3CE9.jpeg
Views:	511
Size:	69.1 KB
ID:	9901638 Also that’s a shit upload. Hopefully this one’s better.

    Leave a comment:


  • dirtysix
    replied
    Click image for larger version

Name:	64E25B14-9EE9-4B02-8AAB-05463EE7B9EB.jpeg
Views:	420
Size:	62.4 KB
ID:	9901636 Fuck me. Started this thread 9 years ago haha.

    Anyway, Dragged this outta the weeds where it had been sitting for a couple of years.
    Cleaned it and chucked some new gas in it and a battery. Started it up no drama and took it for a short run up the road.
    Had forgotten what a laugh it is to drive. But the tyres had turned to plastic so behaved like a drunken monkey. Got some tyres onto a set of wheels I’d had hanging around for a few years but was too weary of them rubbing to use before, but thought fuck it, they’ll do for a hoon down to Leadfoot in Feb.
    And they do rub but meh.
    Then it sprang a leak in the radiator. Bugger.
    But if that’s the worst thing that happens I’ll call it a win.
    Got a renewed interest in it so as soon as I get the shed built I’ll rip it to bits and rebuild it to fix all the things I rushed or don’t like about it.

    Leave a comment:


  • oliver.r
    replied
    dude hasnt been on since april of 2017... you should start your own thread

    Leave a comment:


  • shaun
    replied
    Hvac??

    I know it has been a number of years since this thread was started but I am undergoing a M54B25 swap on my E30 and am keeping as much of the e46 stuff as possible. Do you have any more info or remember how you fitted the HVAC unit. It seems like its just too big to make it fit?


    Amazing project btw it has helped me a lot so far in my own.


    Thanks

    Leave a comment:


  • TeXJ
    replied
    Updates?

    Leave a comment:


  • iXguido
    replied
    Updates!????

    Leave a comment:


  • binnavert
    replied
    subd

    Leave a comment:


  • dirtysix
    replied
    Not really. Goes hard, tis a farkin hoot. Struggles for grip through 2nd and into 3rd. Needs way better tyres on it.

    Just waiting to go through the process of legalising it. Bit of a pain in the bum.

    Leave a comment:


  • george graves
    replied
    Updates?

    Leave a comment:


  • db.
    replied
    Holy Jesus, fuck!
    This is unreal.

    I've just sifted through 33 pages and my jaw was wide open the entire time.
    Great work!

    Makes my M52 swap seem quite.. moot.

    Leave a comment:


  • dirtysix
    replied
    Lol good ear. Beers next Thursday carnt.

    Leave a comment:

Working...
X