Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nonsense Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    One of my greatest r3v achievements is documented in that article.
    SO MUCH MORE TO DO!!
    IG: ohthejosh

    LEGIT CHECK ME BRUH
    BUYER FEEDBACK THREAD

    Comment


      Originally posted by ohthejosh View Post
      One of my greatest r3v achievements is documented in that article.


      I’m still reading, it’s amazing. https://www.r3vlimited.com/board/sho...=286107&page=8

      Comment




        Yours truly
        SO MUCH MORE TO DO!!
        IG: ohthejosh

        LEGIT CHECK ME BRUH
        BUYER FEEDBACK THREAD

        Comment


          Nonsense Thread




          Edit: is this what Beyoncé wakes up to see every morning?
          Last edited by Sonny; 04-24-2019, 02:47 PM.

          Comment


            Originally posted by ohthejosh View Post
            One of my greatest r3v achievements is documented in that article.

            Same.
            Lorin


            Originally posted by slammin.e28
            The M30 is God's engine.

            Comment


              Originally posted by ohthejosh View Post


              Yours truly


              Can we get another batch of shirts?

              Comment


                Originally posted by LJ851 View Post
                Same.
                Your field trip really brought it all together lol.

                Originally posted by Sonny View Post
                Can we get another batch of shirts?
                maybe?

                SO MUCH MORE TO DO!!
                IG: ohthejosh

                LEGIT CHECK ME BRUH
                BUYER FEEDBACK THREAD

                Comment


                  Originally posted by ohthejosh View Post
                  Your field trip really brought it all together lol.







                  maybe?





                  Sweet I’m in!

                  Comment


                    I dont think they should be reproduced, you were either there or you werent....
                    Simon
                    Current Car:
                    -2003 Mini Cooper R50
                    Previous Car Count : 24 ... and climbing...

                    Make R3V Great Again -2020

                    Comment


                      Originally posted by 2mAn View Post
                      I dont think they should be reproduced, you were either there or you werent....
                      fair enough.
                      SO MUCH MORE TO DO!!
                      IG: ohthejosh

                      LEGIT CHECK ME BRUH
                      BUYER FEEDBACK THREAD

                      Comment


                        Originally posted by 2mAn View Post
                        I dont think they should be reproduced, you were either there or you werent....

                        I was not sadly, did I really miss out on what made R3V famous Or do you think there’s more to come ?

                        Comment


                          Originally posted by Sonny View Post
                          I was not sadly, did I really miss out on what made R3V famous Or do you think there’s more to come ?
                          Drive your car into a house and I'm sure someone will make you a shirt
                          91' 318is 90' 325is

                          Originally posted by Sonny
                          Buy the E30s, they ain't gonna last long
                          E30 can make you, E30 can break you
                          "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

                          Comment


                            Originally posted by Motheye99 View Post
                            Drive your car into a house and I'm sure someone will make you a shirt

                            I’m going to put a boulder in my yard first

                            Comment


                              Originally posted by 2mAn View Post
                              :popcorn:

                              story time!
                              haha, just made it up; my life is boring...rip
                              1990 325is
                              m52b28
                              3.73lsd
                              g260 (1987 325is 5spd tranny)

                              Comment


                                Today marks the one year anniversary of our first daugher's birth/death. Yesterday was the 1 month birthday of our second daughter...
                                1990 325is
                                m52b28
                                3.73lsd
                                g260 (1987 325is 5spd tranny)

                                Comment

                                Working...
                                X