Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Official 'Craigslist find' thread - awesome & awful (eBay, Kijiji, etc.)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    I'm sure there's a buyer around willing to pay that, or close to that price.
    My 1991 318is Progression Thread

    Comment


      plus the smc 350/305 have the distributor in the back of the motor making it almost impossible to swap. Hence why most do the ford 302, distributor is in the front of the motor. This is what i've been told.

      I would do a ls3 swap for that money.
      1990 325is
      m52b28
      3.73lsd
      g260 (1987 325is 5spd tranny)

      Comment


        Yeah that's true, the 302 is popular with Volvo 240s too because of the rear distributor. Helps that it barely weighs any more than a redblock.
        @turbovarg
        '91 318is, M20B25, T3/T04E 60 trim (18psi), megasquirt, coilovers, Z3 rack, cold AC
        [b u i l d]
        [Car of the month: April 2018]

        0c8b7c9527af628a346878feb14bf757

        Comment


          https://losangeles.craigslist.org/sf...853800178.html

          I have a 1988 BMW E30 M3 that I unfortunately need to sell to pay off my DUI. I am selling for cheap as a real quick sale so please don’t low ball me or waste my time. I am looking for 20k cash. The car runs and drives great just can’t drive it anymore and I need to pay off my DUI.waffles
          Call or text me at

          20k for a m3 is a good deal
          91' 318is 90' 325is

          Originally posted by Sonny
          Buy the E30s, they ain't gonna last long
          E30 can make you, E30 can break you
          "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

          Comment


            I’m talking to that guy rn as we speak lol.

            Comment


              Originally posted by Jokester View Post
              I’m talking to that guy rn as we speak lol.
              Get that m3 dude, it's sweet can't go wrong at 20k
              91' 318is 90' 325is

              Originally posted by Sonny
              Buy the E30s, they ain't gonna last long
              E30 can make you, E30 can break you
              "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

              Comment


                Originally posted by Motheye99 View Post
                Get that m3 dude, it's sweet can't go wrong at 20k
                I’m insanely tempted..

                Comment


                  Originally posted by Jokester View Post
                  I’m insanely tempted..
                  If you have the means, I'd only be concerned if his story is true.
                  91' 318is 90' 325is

                  Originally posted by Sonny
                  Buy the E30s, they ain't gonna last long
                  E30 can make you, E30 can break you
                  "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

                  Comment


                    Originally posted by Motheye99 View Post
                    If you have the means, I'd only be concerned if his story is true.
                    He has responded once, still waiting on a little more info.

                    Comment


                      If it’s legit, that’s the deal of a lifetime

                      Comment


                        That 20k m3 isn't legit, sorry I lead you on by posting it. This morning I was thinking about it and I knew I had seen it before. The guy posting that add pulled pictures from that 100k e30 m3 that sold on BAT
                        91' 318is 90' 325is

                        Originally posted by Sonny
                        Buy the E30s, they ain't gonna last long
                        E30 can make you, E30 can break you
                        "He who controls the Nova's, controls the Boomers"

                        Comment


                          Was about to warn you that the dial tone is not right for normal phone calls on that m3, sounds like a VoIP.

                          Careful, alot of people somehow recognize a difficult scam for a phone for sale and will say scam right away. But show them a car and they fail, unless for the obvious glob of a mess ad. So many people have sent money for "deposits" and stuff for an awesome deal on a car only to realize they were skimmed $500 or whatever. But still the guy probably already got a person or two I'm sure. I have a Japanese neighbor that lost $800 on a fake classic Celica ad, it was a deposit. But still how can you be that dumb.


                          To good to he true, is to good to he true.
                          Last edited by Sonny; 03-30-2019, 09:22 AM.

                          Comment


                            Yeah once I asked for the vin number he went awol lol. Good looking out though

                            Comment


                              The feelings are real with this one.
                              Poor fella, wish him all the best. :(
                              https://vancouver.craigslist.org/van...839064211.html
                              If it's got tits or tires, it's gonna cost ya!

                              Comment


                                Originally posted by Motheye99 View Post

                                I have a 1988 BMW E30 M3 that I unfortunately need to sell to pay off my DUI. I am selling for cheap as a real quick sale so please don’t low ball me or waste my time. I am looking for 20k cash. The car runs and drives great just can’t drive it anymore and I need to pay off my DUI.waffles
                                Call or text me at

                                20k for a m3 is a good deal
                                damn, i thought you had the DUI. congrats on me being wrong and not having one! :drink:
                                sigpic
                                1987 - 325i Convertible Delphin Auto [SOLD], 325i Convertible Delphin Manual [SOLD]
                                1989 - 325i Convertible Bronzit m30b35 swapped [SCRAPPED], 325i Sedan Alpine Auto[DD]
                                1991 - 325i Coupe Laguna Manual [Project], 535i Sedan Alpine [SCRAPPED]

                                Comment

                                Working...
                                X